niedziela, 27 kwietnia 2014

Rozdział XV ,, Usłyszałem rozmowę Violetty"

*Federico*
F: Muszę to powiedzieć Violi.
Marotti: ale co chcesz powiedzieć Violettcie,  za bardzo cię  nie rozumiem Federico
F: Marotti!!! Czy powiedziałeś Violettcie, że chcecie, żeby została gwiazdą Jumixu? Bo ja mogę jej to przekazać
*Violetta*
Kiedy weszła do sali. Tak dokładnie miała taki za miar usłyszałam jak Federico z Marotti rozmawiają o mnie. Kiedy usłyszałam, że chcą, żebym była ich gwiazdą to mnie zdziwiło nie wiem czemu chyba każdy by chciał zostać gwiazda a na dodatek taką wielką gwiazdą. Chciałam coś powiedzieć ale nie mogłam nic powiedzieć. W końcu odeszłam z stąd bo usłyszałam jak Marotti rozmawia z Federico o mnie ale już Marotti a mnie źle mówił i mi się zrobiło przykro. Nie wie cie jak bardzo. Poszłam do hotelu.
Wszystkiego miałam wtedy dosyć.
*Diego*
Usłyszałem rozmowę Violetty z Leonem. Nie mogłem wtedy w to uwierzyć. W końcu zamierzałem śledzić Violettę. I porobić różne foty i pokazać jej Leonowi tylko to będą przerobione. Więc poszedłem śledzić Violę.
I zrobiłem jej takie zdjęcia:



  
*Ludmiła*
Jestem jeszcze w domu. Wybrałam ubranie i w końcu wybrałam to:
Nagle ktoś puka. W chodzi zdejmuję mu maskę od tyłu i to był....
**************************************************
Podoba się wam rozdział XV?
Może ktoś zgadnie kto to był za tą maską?
Piszcie w komentarzy next za 6 kom  

 

1 komentarz:

  1. mi się rozdział
    podoba jest świetny
    czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń