niedziela, 19 kwietnia 2015

Rozdział I " Zostałaś zawieszona "

*Violetta*
Jestem w firmie mego ojca (German). Jak wiecie pracuje jako sekretarka w jego biurze. Co jakiś czas brałam wolne i umawiałam się z moimi przyjaciółkami (Francessca, cami, Naty i Ludmiła). Po pewnym czasie mój szef  (mój tato) o tym się dowiedział i nasza rozmowa wcale nie była taka miła, jak zawsze.
- Violetta Castilo, Violetta Castilo zapraszam do mojego biura - powiedział mężczyzna z tonowanym głosem
Po paru minutach przyszłam do jego biura. Zapukałam.
- Proszę wejść. -powiedział mężczyzna
- Dzień dobry szefie. - powiedziałam poprawiając przy tym włosy
- Proszę usiąść Castilo.- powiedział mężczyzna już z lekkim lekceważeniem
Usiadłam tak jak zwykle czyli miałam wyprostowane plecy i zarzuciłam nogę na nogę. I przy tym powiedziałam następujące zdanie:
- Czy coś się stało tato to znaczy szefie? - powiedziałam lekko zagubiona
- Czemu brałaś w każdym miesiącu wolne? - zapytał
- Dlatego, że ... umawiałam się z moimi przyjaciółkami. - powiedziałam
- Violetto, tym razem muszę ciebie, jakoś ukarać, bo nie mogę dla ciebie łamać pewnych zasad w mojej firmie, więc postanowiłem, że zostaniesz zawieszona na tydzień lub na dłużej. Bardzo się na tobie zawiodłem.- powiedział mężczyzna  z złowrogim spojrzeniem
- Tak wiem, że źle zrobiłam szefie i obiecuję, że to się nie powtórzy tylko błagam, żeby mnie pan nie zawieszał, bardzo proszę. - powiedziałam z łzami w oczach
W stałam i poszłam do łazienki. Cała zapłakana byłam. Nie wiedziałam co mam zrobić w tej sytuacji, ale jedno mnie zastanawiało, jak szef się o tym dowiedział? Może to, któraś z dziewczyn? Sama nie wiem.

********************************
I oto jest rozdział I. :)
Tak wiem, że jest krótki, ale taki, jak dla mnie musi być.
To  w kom piszcie Szef.
Pozdrawiam
Dove
PS. Następny pojawi się dopiero we wtorek lub w środę :) 
2 PS. 5kom -----> next

5 komentarzy:

  1. Szef :*
    Hej, hej. Pamiętasz jeszcze mój blog? Jeśli ci na nim zależy, to właśnie wróciłam z nowym rozdziałem! http://realloveleonettaviluileon.blogspot.com/
    A ten rozdzialik jest króciutki, ale naprawdę fajny.
    Dawno mnie już tu nie było, i muszę przyznać, że świetnie piszesz.
    Pozdrawiam, Zuza Ł

    OdpowiedzUsuń
  2. Szef!!!!
    Swietny!!! Cóż więcej pisać po prostu dodaj jak najszybciej następny!!
    Asia <3

    OdpowiedzUsuń