piątek, 17 kwietnia 2015

Prolog

*Violetta*
Cześć :)Mam na imię Violetta i mam 16 lat. Właśnie wracam z nowej pracy mojego taty. Tak naprawdę ma bardzo nudną pracę, ale za to wiele w niej się dzieje.
Pracuje jako dyrektor w jakiejś wielkiej firmie. Pewnie chcecie wiedzieć gdzie pracują
moi przyjaciele,a nie czym się zajmuję mój tato.
 Leon - dorabia jako asystent u Beto. ( nie macie pojęcia jak się ucieszył,
           chyba przez dwie godziny skakał z radości jak jakś mała dziewczynka).
Francessca & Cami - dorabiają jako kelnerki w restauracji rodziców Andresa,                          
Ludmiła & Naty - dorabiają jako kosmetyczki.
Federico, Maxi i Brodwey - dorabiają jako kelnerzy z Andresem
                                       


***********************************
Hejo, hejo.
To ja Dove, jeśli przeczytacie notkę to w kom napiszcie Praca.
Pozdro.
Dove


PS. Rozdział I pojawi się w niedzielę.

4 komentarze: